Toimitusehdot voimassa 1.8.2019 alkaen

Toimitusaika tuotteillemme on 1-3 arkipäivää.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Toimitustavat ja -kulut

Tilauksesi toimituskulut näet toimitus- ja maksutavanvalintasivulla.  Toimitamme tilaukset postitse kirjattuna (esim. postipaketit) tai kirjaamattomana toimituksena, joista kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella. Tilaukset voi myös noutaa myymälästä osoitteesta Kauppakeskus Valkea, Isokatu 25, 90100 Oulu. Tilaus on noudettavissa myymälästä viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. 

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-3 arkipäivää. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. 

Asiakkaan antamat tilaustiedot:

Asiakas on velvollinen antamaan oikeat tiedot tilauksen yhteydessä. Asiakas on itse vastuussa lähetyksen palautumisesta ja uudelleenlähetyksestä syntyvistä kuluista mikäli tiedot on syötetty tilauksen yhteydessä väärin. Tilausvahvistus lähetetään asiakkaalle sähköpostitse. Mikäli tilausvahvistus ei saavu asiakkaalle on sähköposti syötetty väärin. Tällöin asiakkaan tulee olla yhtyedessä asiakaspalveluumme.

Palautusoikeus:

Voit palauttaa tilaamasi tuotteen 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Tarkemmat ohjeet palautukseen löydät paketin mukana tulevasta palautuslomakkeesta. 

Palautettavat tuotteet tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessaan. Myös kaikkien lappujen ja hintamerkintöjen tulee olla paikoillaan. Palautuksen voi suorittaa myös myymälässämme jolloin palautus on ilmainen. Lahjakortteja ei voi palauttaa.

Tuotteiden vaihto

Mikäli haluat vaihtaa tuotteen esimerkiksi toiseen väriin tai kokoon ota yhteys asiakaspalveluumme.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 10€ maksun.

Alekoodit

Jos asiakas ei ole käyttänyt tilausta tehtäessä voimassa olevia kampanja-, lahjakortti- tai alekoodeja ei alennusta hyvitetä jälkikäteen.

Reklamaatiot

Asiakkaan tulee ilmoittaa vioittuneesta tuotteesta noutopäivänä. Tuotteen on tällöin oltava käyttämätön. Myöhemmin ilmenneissä reklamaatioissa noudatetaan kuluttajasuojalakia. Virheellisten tuotteiden palautus on asiakkaalle ilmaista. Pakkauksen huono kunto (esim. kuljetuslaatikko) ei oikeuta reklamaatioon. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiöön. Reklamaatiot tehdään mailitse osoitteeseen info@rags.fi. 

Muuta

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.