Pyrimme lähettämään tuotteet heti tilauspäivänä tai viimeistään seuraavana arkipäivänä

Tilausten toimitus

Toimitus- ja käsittelykulut ovat 6 euroa/tilaus. Tarjoamme veloituksetta yli 100 euron tilaukset. Toimitamme tilaukset postipakettina ja voit seurata toimituksen etenemistä tilausvahvistuksessa olevalla lähetystunnuksella. Tilaukset voi myös noutaa myymälästämme, osoitteesta Kirkkokatu 23-25, 90100 Oulu. Saat ilmoituksen, kun tilaus on valmis noudettavaksi, normaalisti samana päivänä. 

Postin toimitusajat Suomeen ovat noin 1-3 arkipäivää. Emme vastaa Postin kuljetuksesta tai ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä. 

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus:

Noutamattomista paketeista aiheutuu meille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden laskuttaa aiheutuneet kulut asiakkaalta. Laskutettava kulu on 15 € per noutamaton paketti, sisältäen toimituskulut, palautuskulut ja käsittelykulut. Huomioithan pakettisi noutoajan; Posti säilyttää toimituksia noutopisteissä ja pakettiautomaateissa 7 vrk. Vähennämme tämän summan suoraan palautettavasti maksusta. 

Vaihto- ja Palautusoikeus:

Palautusohjeet löydät kohdasta Vaihdot ja palautukset

Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan ja siinä tulee olla kaikki laput paikoillaan. Käytettyjen tai vaurioituneiden tuotteiden hintaa emme voi korvata. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja tai esim. eläinten karvoja. Palautuksen voi suorittaa myös myymälässämme. Lahjakortteja ei voi palauttaa.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Alekoodit

Jos asiakas ei ole käyttänyt tilausta tehtäessä voimassa olevia kampanja-, lahjakortti- tai alekoodeja ei alennusta hyvitetä jälkikäteen.

Reklamaatiot

Asiakkaan tulee ilmoittaa vioittuneesta tuotteesta noutopäivänä. Tuotteen on tällöin oltava käyttämätön. Myöhemmin ilmenneissä reklamaatioissa noudatetaan kuluttajasuojalakia. Virheellisten tuotteiden palautus on asiakkaalle ilmaista. Pakkauksen huono kunto (esim. kuljetuslaatikko) ei oikeuta reklamaatioon. Jos paketti on vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyhtiöön. Reklamaatiot tehdään mailitse osoitteeseen info@rags.fi. 

Asiakkaan antamat tilaustiedot:

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Asiakas on velvollinen antamaan oikeat tiedot tilauksen yhteydessä. Asiakas on itse vastuussa lähetyksen palautumisesta ja uudelleenlähetyksestä syntyvistä kuluista mikäli tiedot on syötetty tilauksen yhteydessä väärin. Tilausvahvistus lähetetään asiakkaalle sähköpostitse. Mikäli tilausvahvistus ei saavu asiakkaalle on sähköposti syötetty väärin. Tällöin asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Muuta

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.