ASIAKASPALVELU - CUSTOMER SERVICE
Jos et löydä täältä vastausta kysymykseesi, ota yhteyttä myyjään sivun oikeasta alakulmasta tai soita numeroon 050 3024 244.
Yleiset ehdot
Toimitamme tuotteet pääsääntöisesti omasta varastostamme tilauspäivänä pyhäpäiviä lukuun ottamatta. Jos tuote tulee toimittajan varastosta, toimitusaika on noin 7-14 päivää. Postikulut Suomessa 8 euroa, Sisäpiirille ilmaiset.
Voit myös noutaa tuotteen ilmaiseksi Showroomiltamme. Tilauksen voi normaalisti noutaa samana päivänä, poikkeuksena tuotteet toimittajan varastosta, joiden noutoaika on normaalisti noin 4-5 vrk tilauksesta. Noutopaikka on Albertinkuja 20, 90100 Oulu.
Emme vastaa kuljetusyritysten suorittamista kuljetuksista tai ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästyksistä.
Asiakkaan antamat tilaustiedot:
Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä pyydettyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimittamiseen tai siinä mahdollisesti ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei toisin ole erikseen mainittu. Verkkokaupasta tilaaessasi sinun tulee tutustua kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja hyväksyä ne.
Asiakas on velvollinen antamaan oikeat tiedot tilauksen yhteydessä. Asiakas vastaa lähetyksen palautuksesta ja uudelleenlähetyksestä aiheutuvista kustannuksista, jos tiedot on syötetty virheellisesti tilauksen yhteydessä. Tilausvahvistus lähetetään asiakkaalle sähköpostitse. Jos tilausvahvistus ei saavu asiakkaalle, sähköpostiosoite on syötetty väärin. Asiakkaan tulee tällöin ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Noutamatta jääneet paketit aiheuttavat meille huomattavia kuluja. Lain (1211/2013) mukaisesti pidätämme oikeuden laskuttaa asiakkaalta aiheutuneet kulut. Laskutettava hinta on 15 € per toimittamaton paketti sisältäen toimituskulut, palautuskulut ja käsittelykulut. Huomioi paketin noutoaika; Posti säilyttää lähetykset noutopisteissä ja pakettiautomaateissa 7 päivää. Vähennämme tämän summan suoraan palautettavasta maksusta.
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Voit palauttaa tilaamasi tuotteen 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.
Ilmoita palautuksesta kätevästi kirjautumalla verkkokauppaan tilauksen yhteydessä käyttämäsi sähköpostiosoitteella. Voit kirjautua sisään sivun oikeassa yläkulmassa olevasta painikkeesta tai sähköpostiisi tulleesta tilausvahvistuksesta.
Valitse tilaus, jonka tuotteet haluat palauttaa ja valitse palautettavat tuotteet. Lähetä tiedot tilaustietojesi kautta meille, niin saat sähköpostiisi ohjeet palautuksen lähettämiseen. Käytä palautukseen alkuperäistä pakkausta.
Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossaan ja siinä on oltava kaikki etiketit paikoillaan. Emme voi hyvittää käytettyjen tai vahingoittuneiden tuotteiden hintaa. Asennettaessa tuotetta on varmistettava, ettei siihen jää hajuja, tahroja tai esim. eläimen karvat. Palautus onnistuu myös myymälässämme. Lahjakortteja ei voi palauttaa.
Kun palautat toimitetun tilauksen, liitä mukaan nimesi, yhteystietosi ja tilausnumero. Muista kysyä ja säilyttää kuitti ja seurantanumero, kun jätät palautuspaketin.
Palautuksesta veloitamme käsittelymaksun 8,00 €. Voit välttää käsittelymaksun valitsemalla lahjakortin palautuksen tai tuomalla paketin itse Showroomille.
Näin ollen palautamme kuluttajansuojalain mukaisesti tilauksesta maksamasi rahat alkuperäiselle maksutavalle tai halutessasi lahjakortille.
Tuotteiden vaihto:
Jos haluat vaihtaa tuotteen esimerkiksi toiseen väriin tai kokoon, ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Voit myös palauttaa tuotteen normaaliin tapaan ja tehdä uuden tilauksen verkkokaupassa.
Voit maksaa MobilePaylla, verkkopankilla, pankki- tai luottokortilla, Klarnan kautta pankkisiirrolla tai laskulla, Applen tai Google Payn kautta sekä Paypal-tililtä.
Maksupalveluntarjoaja vaihtelee maksutavan mukaan:
MobilePay: Vipps MobilePay AS (3330214-4)
Yleisimmät pankki- ja luottokorttimaksut, Applepay, Googlepay: Stripe Technology Europe Ltd
Verkkopankki, laskutus, osamaksu: Klarna Oy (2247127-6)
Paypal: Maksu oman Paypal-tilisi kautta
Maksuihin liittyvissä valitustapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä valittuun maksupalveluntarjoajaan.
Common terms
We normally ship the products from our own warehouse on the day of the order, excluding holidays. If the product comes from the supplier's warehouse, the delivery time is about 7-14 days. Postage costs 8 EUR in Finland.
You can also pick up the product free of charge from our showroom. The order can normally be picked up on the same day, with the exception of products from the supplier's warehouse, whose pick-up time is normally about 4-5 days from the order. The pick-up location is Albertinkuja 20, 90100 Oulu.
We are not responsible for transport by transport companies or delays caused by force majeure.
Order information provided by the customer:
All customer information is treated confidentially. The contact information requested in connection with the order will not be used for anything other than the delivery of the order or the clarification of any ambiguities arising in it, unless specifically stated otherwise. When ordering from the online store, you are required to have familiarized yourself with and agreed to the delivery conditions valid at any given time.
The customer is obliged to provide the correct information when ordering. The customer is responsible for the costs arising from the return and resending of the shipment if the information has been entered incorrectly during the order. The order confirmation is sent to the customer by e-mail. If the order confirmation does not reach the customer, the e-mail was entered incorrectly. In this case, the customer should contact our customer service.
Uncollected packages cause us considerable costs. In accordance with the law (1211/2013), we reserve the right to invoice the incurred costs from the customer. The billable cost is €15 per undelivered package, including delivery costs, return costs and handling costs. Please note the pick-up time of your package; Posti stores shipments at pick-up points and parcel machines for 7 days. We will deduct this amount directly from the refundable payment.
Product prices include VAT. We reserve the right to change prices and delivery costs.
You can return the product you ordered within 14 days of receiving the product.
Report the return conveniently by logging into the online store with the email address you used when ordering. You can log in via the button in the upper right corner of the page or via the order confirmation in your email.
Select the order whose products you want to return and select the products to be returned. Send the information via your order information to us and you will receive instructions for sending the return to your email. Use the original package for the return.
The product to be returned must be in its original condition and must have all tags in place. We cannot reimburse the price of used or damaged products. When fitting the product, make sure that it doesn't catch smells, stains or e.g. animal hair. The return can also be made in our store. Gift cards cannot be returned.
When returning a delivered order, include your name, contact information and order number. Remember to ask for and keep the receipt and tracking number when you leave the return package.
We charge a handling fee of €8.00 for the return. You can avoid the processing fee by choosing a refund for a gift card or bringing the package to the showroom yourself.
Accordingly, we return the money you paid for the order in accordance with the Consumer Protection Act to the original payment method or, if you wish, to a gift card.
Exchange of products:
If you want to change the product to another color or size, for example, contact our customer service. You can also return the product in the normal way and place a new order in the online store.
You can pay with MobilePay, online banking, bank or credit card, via Klarna as a bank transfer or invoice, Apple or Google Pay, and from a Paypal account.
The payment service provider varies by payment method:
MobilePay: Vipps MobilePay AS (3330214-4)
The most common bank and credit card payments, Applepay, Googlepay: Stripe Technology Europe Ltd
Online banking, invoicing, partial payment: Klarna Oy (2247127-6)
Paypal: Payment via your own Paypal account
In cases of complaints related to payments, we ask that you primarily contact the selected payment service provider.