Toimitusaika tuotteillemme on 1-3 arkipäivää.
Tilauksen tekeminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan sivustolta siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikkia asiakastietoja käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä pyydettyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimittamiseen tai sen mahdollisten epäselvyyksien selvittämiseen, ellei toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja hyväksyneen kulloinkin voimassa olevat toimitusehdot.
Toimitustavat ja -kustannukset
Tilauksesi lähetetään joko tilauspäivänä tai seuraavana arkipäivänä.
Toimitusaika valitsemaasi noutopisteeseen on 1-3 arkipäivää. Emme ole vastuussa Matkahuollon tai Postin kuljetuksesta johtuvista viivästyksistä.
Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi, jota voit käyttää tilauksesi etenemisen seuraamiseen. Kun lähetys on saapunut valitsemaasi noutopaikkaan, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostilla. Tilaukset voidaan myös noutaa myymälästä osoitteessa Kirkkokatu 23-25, 90100 Oulu. Tilaus voidaan noutaa myymälästä viimeistään seuraavana arkipäivänä. Saat ilmoituksen, kun tilaus on noudettavissa.
Toimitusaika
Toimitusaikamme Suomeen ovat yleisimmin 1-3 arkipäivää, riippuen tilauksesta ja toimitustavasta. Emme ole vastuussa ylivoimaisesta esteestä johtuvista viivästyksistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä vahingoista.
Tilauksen tiedot asiakkaan toimittamina:
Asiakkaan on annettava oikeat tiedot tilauksen yhteydessä. Asiakas vastaa kustannuksista, jotka aiheutuvat lähetyksen palautuksesta ja uudelleenlähetyksestä, jos tiedot on syötetty virheellisesti tilauksen aikana. Tilausvahvistus lähetetään asiakkaalle sähköpostitse. Jos tilausvahvistus ei saavu asiakkaalle, sähköpostiosoite on syötetty väärin. Tässä tapauksessa asiakkaan on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme.
Palautusoikeus:
Voit palauttaa tilaamasi tuotteen 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautus on ilmainen.
Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessa. Kaikkien hintalappujen on myös oltava paikoillaan. Palautuksen voi tehdä myös myymälässämme, jolloin palautus on ilmainen. Lahjakortteja ei voi palauttaa.
Tuotteiden vaihto
Jos haluat vaihtaa tuotteen esimerkiksi toiseen väriin tai kokoon, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen tilausvahvistus lähetetään sähköpostiisi. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Noutamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin hyvitys tai peruutus. Perimme 10 €:n maksun noutamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta.
Alakoodit
Jos asiakas ei ole käyttänyt voimassa olevia kampanja-, lahjakortti- tai alennuskoodeja tilauksen yhteydessä, alennusta ei hyvitetä jälkikäteen.
Valitukset
Asiakkaan on ilmoitettava vahingoittuneesta tuotteesta noutopäivänä. Tuotteen on oltava silloin käyttämätön. Myöhemmissä reklamaatioissa noudatetaan kuluttajansuojalakia. Viallisten tuotteiden palautus on asiakkaalle maksutonta. Pakkauksen huono kunto (esim. kuljetuslaatikko) ei oikeuta reklamaatioon. Jos paketti vaurioituu kuljetuksen aikana, tuotteesta on tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyritykselle. Reklamaatiot voi tehdä sähköpostitse osoitteeseen info@rags.fi.
Muuta
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.
Tilauksen tekeminen
Tuotteet tilataan verkkokaupan sivustolta siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa. Kaikkia asiakastietoja käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä pyydettyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimittamiseen tai sen mahdollisten epäselvyyksien selvittämiseen, ellei toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja hyväksyneen kulloinkin voimassa olevat toimitusehdot.
Toimitustavat ja -kustannukset
Tilauksesi lähetetään joko tilauspäivänä tai seuraavana arkipäivänä.
Toimitusaika valitsemaasi noutopisteeseen on 1-3 arkipäivää. Emme ole vastuussa Matkahuollon tai Postin kuljetuksesta johtuvista viivästyksistä.
Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi, jota voit käyttää tilauksesi etenemisen seuraamiseen. Kun lähetys on saapunut valitsemaasi noutopaikkaan, saat saapumisilmoituksen tekstiviestillä tai sähköpostilla. Tilaukset voidaan myös noutaa myymälästä osoitteessa Kirkkokatu 23-25, 90100 Oulu. Tilaus voidaan noutaa myymälästä viimeistään seuraavana arkipäivänä. Saat ilmoituksen, kun tilaus on noudettavissa.
Toimitusaika
Toimitusaikamme Suomeen ovat yleisimmin 1-3 arkipäivää, riippuen tilauksesta ja toimitustavasta. Emme ole vastuussa ylivoimaisesta esteestä johtuvista viivästyksistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä vahingoista.
Tilauksen tiedot asiakkaan toimittamina:
Asiakkaan on annettava oikeat tiedot tilauksen yhteydessä. Asiakas vastaa kustannuksista, jotka aiheutuvat lähetyksen palautuksesta ja uudelleenlähetyksestä, jos tiedot on syötetty virheellisesti tilauksen aikana. Tilausvahvistus lähetetään asiakkaalle sähköpostitse. Jos tilausvahvistus ei saavu asiakkaalle, sähköpostiosoite on syötetty väärin. Tässä tapauksessa asiakkaan on otettava yhteyttä asiakaspalveluumme.
Palautusoikeus:
Voit palauttaa tilaamasi tuotteen 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Palautus on ilmainen.
Palautettavien tuotteiden on oltava käyttämättömiä ja alkuperäispakkauksessa. Kaikkien hintalappujen on myös oltava paikoillaan. Palautuksen voi tehdä myös myymälässämme, jolloin palautus on ilmainen. Lahjakortteja ei voi palauttaa.
Tuotteiden vaihto
Jos haluat vaihtaa tuotteen esimerkiksi toiseen väriin tai kokoon, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen tilausvahvistus lähetetään sähköpostiisi. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.
Noutamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin hyvitys tai peruutus. Perimme 10 €:n maksun noutamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta.
Alakoodit
Jos asiakas ei ole käyttänyt voimassa olevia kampanja-, lahjakortti- tai alennuskoodeja tilauksen yhteydessä, alennusta ei hyvitetä jälkikäteen.
Valitukset
Asiakkaan on ilmoitettava vahingoittuneesta tuotteesta noutopäivänä. Tuotteen on oltava silloin käyttämätön. Myöhemmissä reklamaatioissa noudatetaan kuluttajansuojalakia. Viallisten tuotteiden palautus on asiakkaalle maksutonta. Pakkauksen huono kunto (esim. kuljetuslaatikko) ei oikeuta reklamaatioon. Jos paketti vaurioituu kuljetuksen aikana, tuotteesta on tehtävä välittömästi reklamaatio kuljetusyritykselle. Reklamaatiot voi tehdä sähköpostitse osoitteeseen info@rags.fi.
Muuta
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.