Aloita tilauksesi palautus antamalla sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi ja tilausnumero alle.

Kuinka palautan tuotteen?

Syötä tilausnumerosi ja sähköpostiosoitteesi yllä oleviin kenttiin ja napsauta Aloita.

Seuraa ohjeita ja valitse tuotteet, jotka haluat palauttaa.

Saat vahvistussähköpostin, jossa on toimitusohjeet, kun palautuspyyntö on hyväksytty.

 

Mitkä tuotteet voin palauttaa? 

Voit palauttaa tuotteet 14 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta.

Tuotteen tulee olla alkuperäisessä kunnossa, pesemätön ja käyttämätön. Tuotteessa tulee olla kaikki hintalaput paikoillaan. Huomioi tuotetta sovittaessasi, ettei siihen tartu tuoksuja, tahroja tai esim. eläinten karvoja. Palautuksen voi suorittaa myös myymälässämme.

HUOM! Palautuoikeus ei koske second hand tuotteita, alusvaatteita ja lahjakortteja. 

 

 

 

Aiheutuuko minulle kuluja palautuksesta?

Palauttamisesta perimme 8 euron maksun, joka on noin 60 % meille toimituksesta ja palautuksesta aiheutuneista kuluista.

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus:

Noutamattomista paketeista aiheutuu meille huomattavia kuluja. Lain nojalla (1211/2013) pidätämme oikeuden laskuttaa aiheutuneet kulut asiakkaalta. Laskutettava kulu on 15 € per noutamaton paketti, sisältäen toimituskulut, palautuskulut ja käsittelykulut. Huomioithan pakettisi noutoajan; Posti säilyttää toimituksia noutopisteissä ja pakettiautomaateissa 7 vrk. Vähennämme tämän summan suoraan palautettavasta maksusta.  

Kuinka pian saan rahani takaisin?

Kun palautuksesi on vastaanotettu ja tarkastettu, lähetämme sinulle sähköpostin, jossa ilmoitamme, että olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen.

Mikäli tuote on kunnossa, hyvitämme ostosi 1-3 työpäivän aikana.

Mikäli olet maksanut Klarna-maksutapaa käyttäen, palautus tapahtuu suoraan Klarnan kautta.